فروشگاه ساعت

فروشگاه ساعت های اورجینال و با کیفیت

فروشگاه ساعت

فروشگاه ساعت های اورجینال و با کیفیت

میز اداری


میز مدیریت

اتاق مدیریت، اصلی و حساس ترین بخش یک ارگان یا سازمان اداری است. از همین رو برای خرید میز مدیریت، باید متناسب با شان این پست، حساسیت به خرج دهیم. انواع این میزها در مجموعه آتی نگر، با طراحی های منحصر به فرد، نیاز شما را در این رابطه برطرف می کند. با توجه به ویژگی هایی که در طراحی هر یک از میزها ( به صورت مجزا) وجود دارد. بدیهی است که در فروش میز مدیریت قیمت های متفاوتی را داشته باشیم. برای اطلاع از قیمت میز مدیریت با کارشناسان شرکت آتی نگر ارتباط برقرار نمایید.

میز کنفرانس
همان طور که از اسم این میز مشخص است میز کنفرانس برای گردهمایی بین مدیران با کارمندان یا با افراد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. به علت اهمیت ویژه ای که این جلسات دارند، باید این میزها در شکیل ترین، راحت ترین و کارآمدترین حالت خود باشند. طراحی بعضی از این میزها به گونه ای صورت گرفته که قابلیت جای دهی و نصب پخش کننده های ویدئو(video) و آدیو (audio) را داشته باشند. این میزها با توجه به اینکه چند نفره باشند بازه های قیمت متفاوتی دارند. قیمت فروش میز کنفرانس با توجه به نیاز ارگان و سازمان مربوطه متغیر است. در تعیین قیمت میز کنفرانس مولفه های دیگری نیز دخیل هستند که در ادامه به مهم ترین آن ها پرداخته می شود. توجه داشته باشید که برای خرید میز کنفرانس ، علاوه بر ابعاد آن، نوع طراحی بر قیمت تاثیر گذار است.

میز کانتر

میز کانتر به میزی گفته می شود که دو جزء تشکیل دهنده داشته باشد قسمتی از آن که جلوی فرد اپراتور قرار می گیرد (جزء اول). و قسمت دیگر میز که در جلو یا کنار جزء اول قرار می گیرد ( جزء دوم ) است. که هم به عنوان پیشخوانی برای مراجعین و هم محافظی برای مرزبندی محدوده ی کاری اپراتور در نظر گرفته می شود. با توجه به اینکه این میز یک میز چند کاربره است، باید توجه داشت که هدف از خرید میز کانتر چیست؟ مورد استفاده ی آن برای شما چیست؟ قیمت میز کانتر با توجه به ابعاد و جنس آن متغیر است. برای اطلاع از آخرین قیمت فروش میز کانتر با مشاوران فروش شرکت آتی نگر تماس حاصل نمایید .

میز کارمندی

میز کارمندی از جمله ی مبلمان اداری می باشد که با توجه به تعداد مشابه از بعد زیبایی شناسی به محیط کار جلوه می بخشد. و هم با چند قسمت کردن محیط کار باعث به وجود آمدن مرزبندی بین حیطه ی کار کارمندان می شود. میزهای کارمندی باید متناسب با متراژ اتاق کار یا سالن مربوطه طراحی و ساخته بشوند. قیمت فروش میز کارمندی در شرکت آتی نگر با توجهدبه یک سری از عوامل صورت می گیردقیمت میز کارمندی به علت تنوع این محصول، بازه ای از قیمت ها را شامل می شود. این میز مانند سایر مبلمان اداری با توجه به مواردی مانند جنس، نوع ساختار و طراحی و … قیمت گذاری می شود. بهتر است قبل ازخرید هر گونه مبلمان اداری مانند خرید میز کارمندی جهت اطلاع از قیمت ها با واحد فروش ما تماس بگیرید. واحد فروش شما را از آخرین قیمت میز کارمندی و دیگر محصولات مطلع می کند.

میز کارشناسی


میز کارشناسی 
نام دیگر میز کارمندی است. هر دو به نوع خاصی از میزهای اداری اطلاق می شوند و با هم تفاوتی ندارند. میزهای کارشناسی (کارمندی) همواره کوچک تر و ساده تر از میز مدیریت و میزهای کنفرانس هستند. معمولا به تعداد زیاد و هم شکل برای ارگان ها و سازمان ها و اداره ها خریداری می شوند. در خرید میز کارشناسی باید به فاکتورهای وزن و استحکام آن ها توجه داشت ( در ادامه در این خصوص بیشتر صحبت خواهیم کرد). برای اطلاع از قیمت میز کارشناسی و مدل های متنوع آن با کارشناسان فروش تماس حاصل نمائید. کارشناسان واحد فروش ما قبل از فروش هر نوع مبلمان اداری از جمله فروش میز کارشناسی سوالات متفاوتی را از خریدار می پرسند. این سوالات در جهت کمک به خریدار برای خرید متناسب صورت می گیرد. مثلا سوالاتی درباره ی متراژ اتاق های کار و

میز پیشخوان

معمولا در قسمت پذیرش ارگان ها و سازمان ها مثل بیمارستان ها میز پیشخوان (reception desk) را دیده ایم. زیبایی و شکیل بودن این میزها می تواند به القای حس آرامش در ارگان هایی مانند بیمارستان کمک کند. همچین در اماکن تجاری مثل آموزشگاه ها باعث جذب مشتری شود. پس پرداختن به عنصر زیبایی شناسی در این نوع از مبلمان اداری حائز اهمیت است. بدیهی است که قیمت میز پیشخوان با توجه به عریض و طویل بودن آن ها از دیگر مبلمان اداری بیشتر باشد. چون خرید این نوع میزها نسبت به باقی لوازم و مبلمان اداری تخصصی تر است. لازم است قبل از خرید میز پیشخوان یا محصولاتی نظیر آن مانند میز کانتر، با واحد فروش تماس بگیریدفروش میز پیشخوان با مرغوب ترین جنس و مناسب ترین قیمت، وجه تمایز شرکت ما ( شرکت آتی نگر) در مقایسه با شرکت های مشابه است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.